Austrotherm

Austrotherm

Austrotherm termoizolacija. To nikoga ne ostavlja hladnim!
Proizvodni pogon u Purbach-u, AustrijaKompanija Austrotherm International, sa sedištem u Austriji, je poznata i priznata kao kompanija koja proizvodi izuzetno kvalitetne XPS i EPS izolacione materijale, profile, polietilenske proizvode i ploče za unutrašnju gradnju u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Svoje poslovanje temelji na konzistentnom kvalitetu, politici inovacija i stručnim obrazovanim kadrovima. Kompanija je osnovana 1953. godine od strane Oswald-a Nowotny-a koji je prvi počeo sa proizvodnjom stiropora. Posle preuzimanja od strane Friedricha Schmida i pripajanjem sa Friedrich Schmid Industrie Holdingom kompanija je brzo preuzela vodeću poziciju kada su u pitanju izolacioni materijali u građevinskoj idustriji. Danas, Austrotherm International posluje u 11 zemalja sa ukupno 17 proizvodnih pogona i deo je koncerna Schmid Industrie Holding (jednog od najvećih koncerna građevinskim materijalima u Evropi). Austrijski koncern Austrotherm je 2001. godine prepoznao mogućnost ekspanzije termoizolacionih materijala u Srbiji. Vođeno tom logikom rukovodstvo koncerna je 2001. godine donelo odluku o osnivanju spske “kćerke” kompanije Austrotherm d.o.o. sa sedištem u Valjevu. Veliki uspeh u plasmanu proizvoda (u to vreme uvezenih iz Austrotherm-ovih fabričkih postrojenja u Austriji, Mađarskoj i Rumuniji) na tržištu Srbije i Crne Gore uticao je na odluku rukovodstva koncerna da se već 2003. godine započne sa izgradnjom fabrike, tj. da se otpočne proizvodnja ekspandiranog polistirena (EPS-a) u Srbiji. Iste godine fabrika u Valjevu je počela sa radom, gde se proizvodnja ekspandiranog polistirena odvija po identičnim tehničko-tehnološkim procesima kao i u ostalim Austrotherm-ovim fabrikama širom Evrope. Austrotherm d.o.o. je već 2005. godine dostigao lidersku poziciju u Srbiji kada je odlučeno da se “preuzmu” do tada konkurentski pogoni u Nišu (fabrika za proizvodnju ekspandiranog i ekstrudiranog polistirena) i Srbobranu (fabrika za proizvodnju ekspandiranog polistirena). Tada, Austrotherm d.o.o. sa tri idealno geografski raspoređene fabrike za proizvodnju EPS-a i XPS-a u Srbiji postaje “udarna igla” koncerna. U Beogradu 2006. godine otvara se predstavništvo, kancelarija za marketinško-tehničku podršku, koja je zadužena kako za marketinške aktivnosti, tako i za tehničko savetovanje investitora, izvođača, projektanata koje se tiče pravilne primene i ugradnje naših termoizolacionih materijala. Proizvodi koji su primereni očuvanju čovekove životne sredine, raznovrsnost orijentisana prema kupcima i naša konstantna usmerenost ka daljem razvoju su činioci dugoročnog koncepta uspeha ove kompanije.






Lafarge

Lafarge

Lafarge je stupio na srpsko tržište građevinskih materijala 2002. godine, preuzimanjem Beočinske fabrike cementa. Danas Lafarge u Srbiji proizvodi cement i beton u dve fabrike: Lafarge BFC i Lafarge Beton Beograd. Lafarge BFC je moderna i efikasna fabrika, koja je potpuno usklađena sa standardima Lafarge grupe u oblasti efikasnosti, uticaja na životnu sredinu i bezbednost na radu. Zahvaljujući obimnom investicionom programu, fabrika je modernizovana uz znatna poboljšanja u zaštiti životne sredine, što je, pored ostalog, doprinelo unapređenju kvaliteta vazduha u Beočinu. Takođe, to je jedna od najbezbednijih fabrika grupe, što je potvrđeno dugogodišnjim članstvom u „Health & Safety Excellence" klubu. Sedište kompanije je u Beočinu. Osnivanje kompanije Lafarge Beton u julu 2010. predstavlja realizaciju planova o proširenju poslovnih aktivnosti Lafarge u Srbiji. Lafarge će primenjivati svetska znanja u proizvodnji betona u cilju povećanja kontrole kvaliteta i efikasnosti čime ćemo obezbediti dobit za naše kupce. Sedište kompanije je u Zemunu, a osim ove fabrike u okviru Lafarge Beton - posluje i mobilna betonska baza u Borči.





Tondach

Tondach

Naša filozofija je sasvim jednostavna: Svaki čovek treba da dobije mogućnost da TONDACH rešenjem za krov ostvari ambijent pun sigurnosti, prirodnosti, udobnosti i dobrog zdravlja – i to za više generacija. TONDACH – krov za sva vremena, obezbeđuje stvarne i trajne vrednosti u životu čoveka.
Inovacija:
Naši kupci imaju najprirodniji krov – siguran, trajan, individualan i estetičan!
Svim budućim investitorima nudimo individualna rešenja za krov – raznovrsnim oblicima ili bojama. Zahvaljujući kontinuiranom razvoju proizvoda, za slobodu planiranja više ne postoje granice. Otvoreni smo za sve trendove u oblasti krovova i shodno željama kupaca pokušavamo da sa našim proizvodima ostvarimo njihove zamisli. Razvijamo proizvode koji korist za čoveka stavljaju u prvi plan, svejedno da li se pri tome radi o novom krovu ili o njegovoj sanaciji. Na taj način možemo podržavati ljude u stvaranju dugoročnih vrednosti. Poslovanje:
Naši kupci su uvek u centru pažnje kod svih aktivnosti našeg poslovanja.
Orijentacija na kupce i zadovoljstvo kupaca su radni ciljevi koje sebi postavljamo svakodnevno. Podržavamo ljude u stvaranju njihovih sopstvenih domova a našom dugogodišnjom tradicijom i stručnošću u proizvodnji pokrivnih materijala nudimo i garantujemo sigurnost i zaštitu. Stvaramo dugoročne vrednosti prirodnim, sigurnim, raznovrsnim i trajnim krovnim materijalima od gline, tako da se ničim ne ograničavaju slobode planiranja i individualnost. Vrednosti kao što su poverenje, partnerstvo, inovacija i angažman su za nas osnova našeg poslovanja i u svakom našem proizvodu se mogu prepoznati i doživeti.
Poverenje:
Svaki čovek može da veruje TONDACH-u.
Našom privrednom supstancom i našom tehničkom stručnošću garantujemo Vam sigurna i prirodna rešenja za krov za mnoge generacije. Da li je to privatni investitor, arhitekta, građevinar ili trgovac – svaka osoba se može pouzdati u nas – i to po celom svetu!
Partnerstvo:
Tondach je pouzdan partner.
Osnovu našeg svakodnevnog rada čini partnerski odnos pun poštovanja prema našim kupcima i zaposlenima. Odlikuju nas pravednost i međusobno uvažavanje u konkurenciji i u saradnji sa našim dobavljačima. Partnersko ophođenje puno poštovanja kao i otvoreni dijalog odlikuju našu kulturu poslovanja preduzeća.


Isover

Isover

VREDNOSTI ISOVER-a Već više od deceniju ISOVER je predvodnik na području izolacionih materijala i uštede energije. To obavezuje, jer se u svemu što činimo u središtu nalaze ljudi, a to su kupci kojima ISOVER obezbeđuje potpunu udobnost i prijatnu klimu u stanu, te partneri koji sa ISOVER-om mogu računati na izvrsne proizvode i natprosečno velik angažman, ali i radnici kojima stvaramo klimu otvorenosti i potsticaja te ih na taj način motivišemo za bolji rad. I u pogledu budućnosti ISOVER polaže veru u kvalitet – sa inovativnim proizvodima za maksimalnu sigurnost kako radnika tako i stanara.




Ceresit

Ceresit

Henkel predstavlja jednu od globalno najznačajnijih poslovnih grupacija u hemijskoj industriji, čija paleta proizvoda uključuje deterdžente i proizvode kućne hemije, kozmetičke i proizvode za negu tela, građevinske lepkove kao i lepkove za industrijske i proizvodne sisteme, sa ukupnim prometom od 14,1 milijarde evra u 2008. godini. Kupovinom akcija u kruševačkoj Merimi, ova kompanija ušla je na srpsko tržište, a danas je vlasnik 99,75% akcija ove kompanije. ▪Za ovaj važan korak u svojoj ekspanziji kompanija Henkel odlučila se zbog tradicije, kvaliteta i ugleda fabrike Merima, snage njenih brendova, kao i potencijala i geografske pozicije domaćeg tržišta, koje se svojom centralnom pozicijom može nametnuti kao snabdevač celog regiona jugoistične Evrope. Do danas je investirano više od 64 miliona evra, a zbog velikih potreba tržišta, za rekordnih devet meseci izgrađena je i nova Henkel Ceresit fabrika za proizvodnju građevinskih lepkova u Inđiji, opštini koja izuzetnim geografskim položajem i odličnom povezanošću pruža najviše mogućnosti za izvoz. Na istoj lokaciji, sredinom 2008. godine otvorena je i nova fabrika za proizvodnju tečnih maltera. ▪Henkel Ceresit fabrike izgrađene su po najmodernijim tehničkim, tehnološkim i ekološkim standardima. Pored domaćeg tržišta, iz Henkel Ceresit fabrika snabdevaju se i tržišta Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Rumunije, Crne Gore i Makedonije. U cilju pružanja što kvalitetnije usluge kupcima, Ceresit nudi kompletne sisteme proizvoda za polaganje keramike, glet mase, praškaste proizvode za hidroizolaciju, sve vrste zaptivača za, u, i oko kuće, kao i kompletnu paletu proizvoda za termoizolaciju. Uskoro će u Inđiji biti otvoren još jedan proizvodni pogon, čime ova kompanija potvrđuje nameru da dugoročno ulaže u Srbiji, a svoju lidersku viziju Henkel dokazuje svojom dominantnom prisutnošću u prodajnim objektima širom Srbije.





Ursa

Ursa

URSA, moderna kompanija sa 60 godina iskustava u proizvodnji izolacionih materijala
Istorija kompanije URSA seže do 1949. kada je u Španiji osnovan POLIGLAS. Godine 1988. Uralita Group je postala vlasnikom POLIGLAS-a. Nemačka kompanija Pfleiderer AG 1991. takođe je ušla u posao sa izolacijom. Ove dve kompanije razvijale su se paralelno – POLIGLAS je rastao pretežno u zapadnoj Evropi gradnjom novih fabrika, dok je Pfeiderer razvijao posao uglavnom u istočnoj Evropi – dok nije 2002. godine Uralita Group kupila Pfleidererovo odeljenje za izolacije. Godine 2004. zvanično je rođena URSA i od tada se nije prestala širiti (unutar Evrope i šire), lansirajući inovativne i nagrađivane proizvode za izolaciju.






Nexe

Nexe


Misija Nexe Grupe je odgovorno graditi bolju budućnost. Ulaganjem u stabilna i rastuća tržišta Nexe Grupa želi stvoriti portfolio koji će osigurati stabilan rast u sledećim godinama na tržištima u regiji.
Vizija Nexe Grupe je biti vodeći proizvođač građevinskih materijala, prepoznatljiv po društveno odgovornom poslovanju i održivom stvaranju novih vrednosti za svoje kupce, vlasnike, zaposlene i društvenu zajednicu.
Nexe Grupa je poslovni sistem od 20 - ak firmi koje posluju u Republici Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Osnovna delatnost je proizvodnja građevinskih materijala (cementa, cigle, crepa, betona, agregata, betonskih elemenata, keramičkih pločica), a u Grupi se nalazi i firma koja se bavi građevinarstvom.
Sedište Nexe grupe d.d. je u Našicama, Braće Radića 200.
Nexe Grupa zapošljava nešto više od 1.700 radnika.


Ključne brand vrednosti Nexe Grupe su odgovornost i celovitost.
Odgovornost čine: kvalitetan materijal, brza i jednostavna gradnja, stručno osoblje, brza i tačna isporuka, primena standarda zaštite okoline, visoki standardi zaštite na radu, program donacija.
Celovitost čine: regionalna snaga, dostupnost, širina asortimana, kontrola kvalitete u svim segmentima proizvodnog procesa, sveobuhvatna usluga.




Velux

Velix

VELUX Srbija d.o.o. je uvoznik i distributer VELUX krovnih prozora, opšivki i opreme za zaštitu od sunca i toplote na tržištu Srbije, Crne Gore i Makedonije. Svi VELUX proizvodi se prodaju preko mreže ovlašćenih distributera - stovarišta građevinskog materijala.


Euro Therm

Euro Therm


Kao jedna od najmlađih članica Lion grupe, kompanija Euro Therm Line počela je sa poslovanjem 2007. godine. Osnovna delatnost firme je proizvodnja i prodaja ekspandiranog polistirena, odnosno stiropora (EPS) Euro Therm Line proizvodi stiropor kako standardnih dimenzija, debljine i tvrdoće, tako i po želji kupca. Proizvodnja se vrši pomoću mašina za ekspandiranje polistirena i mašina za formiranje blokova stiropora.